Onze artikelen:
- Eerste lustrum TheBronkerBrothers
- Wat is jouw geluksgetal
- We helpen Koreman’s op weg
- Lees alles over ons unieke onderzoek Product Abonnementen i.s.m. Multiscope
- Is duurzaamheid de nieuwe norm bij innovatie?
- Een trouwe klant is voor uw bedrijf de beste ambassadeur
- Voeding voor ‘de grijze massa’
- 90% van onze beslissingen nemen we onbewust
- De helft van alle volwassen Nederlanders is ouder dan 50 jaar
- Bijna 80% van de nieuwe producten zijn zo weer van de markt verdwenen
- Weet jij wat het populairste automerk in Nederland is?
Eerste Lustrum TheBronkerBrothers
We helpen Koreman's op weg
Onlangs mocht ik een bijdrage leveren aan een project bij één van de leukste en ‘lekkerste’ bedrijven in Breda: Koreman’s (https://www.cellobratelife.com/).
Koreman’s heeft het afgelopen jaar met een gouden medaille de overwinning in de wacht gesleept tijdens de 2021 International Wine and Spirit Competition (IWSC) met Koreman’s Limoncello met maar liefst 96 punten. Verder lezen klik hier
Uniek onderzoek naar Product Abonnementen
The Bronker Brothers presenteren met trots ons laatste Marktonderzoek in samenwerking met het bekende en gerespecteerde bureau Multiscope uit Den Bosch. Wat is de achtergrond van dit onderzoek, voor wie is het bedoeld en wat kun je ermee? Een gesprek met onze Leading Marktonderzoeker Hans Sulkers. Verder lezen klik hier
Neem gerust contact met ons op
Voor vragen omtrent onze werkzaamheden & mogelijkheden kun je altijd contact met ons opnemen. Ook kun je altijd een gratis adviesgesprek bij TheBronkerBrothers aanvragen of het contactformulier hiernaast invullen.
Email: hans@thebronkerbrothers.nl | Tel: +31 6 23979933