Diensten

We leveren een breed pakket aan diensten, waarmee een positieve impact voor je bedrijf gerealiseerd wordt.

Wij geven advies en begeleiden het hele onderzoektraject, ondersteunen bij het maken van analyses en het komen tot conclusies en praktische aanbevelingen. Het werkterrein omvat onder andere:

  • Marktonderzoek
  • Marktanalyse
  • Productonderzoek
  • Consumentenonderzoek
  • Concurrentieonderzoek
  • Trendonderzoek

Wij hebben daarnaast ook de nodige marketing bagage en kunnen dus ook meedenken en adviseren over (klant)presentaties, productontwikkeling, communicatie en the route to market.

Voor elk probleem is een oplossing! Je moet alleen wel weten waar je naar moet kijken en de juiste interpretatie geven aan datgene wat je ziet. Dat gaan we samen doen!

Zit je even vast of heb je moeite om voortgang te boeken, neem dan contact op voor een kennismakingsgesprek met ons. Als je hierna het gevoel hebt dat wij je goed op weg kunnen helpen, zullen wij je hierin zeker niet teleurstellen.

VRAAG HIER JOUW GRATIS ADVIESGESPREK AAN

We helpen je graag om de juiste oplossing te vinden!

Recente projecten

Onderstaand tref je een overzicht aan van de projecten die wij recentelijk hebben uitgevoerd voor opdrachtgevers in diverse branches.

Multiscope

Markt- en consumentenonderzoek naar product abonnementen

http://www.multiscope.nl/

John Kivit, Directeur Multiscope

We hebben met Hans samengewerkt voor een onderzoek naar product abonnementen in Nederland. We hebben Hans leren kennen als een betrouwbare, enthousiaste en betrokken partner die zijn zaken op orde heeft. Zijn ervaring zie je terug in zijn oog voor details en een duidelijke structuur. We zijn trots op het eindresultaat dat we samen hebben neergezet”

Koreman’s Liqueurs & Wines

Ontwikkeling van een adressenbestand waarmee bezoeken aan slijters kunnen worden gepland

https://www.cellobratelife.com

Frank Koreman, Founder en Partner Koreman’s

“Prettig is dat Hans denkt vanuit de behoefte van de klant en niet vanuit zijn eigen gewin.
We zullen bij toekomstige marktonderzoeksvraagstukken graag kijken of we opnieuw kunnen samenwerken!”

Vion Food Group

Category management project binnen de categorie vers vlees

https://www.vionfoodgroup.com/nl/

Ron Lenferink, Commercieel Directeur Vion Retail Nederland

“Goed werk geleverd Hans”

Sevvy

Een internationaal onderzoek naar de potentie van een revolutionaire nieuwe kooktechniek

https://www.sevvy.me/

Hendrik Schuszler, CEO Sevvy

Beste Hans, hartelijk dank voor je inzichten en inzet. Veel succes met je nieuwe opdrachten”

ECPA

Een Europees branche onderzoek bij verpakkingsbedrijven

https://www.ecpacopacking.com/

Marc van den Maagdenberg, General Secretary ECPA

“Ik kan Hans van harte aanbevelen. Scherp, professioneel en een gezonde dosis motivatie om je als klant “op schema” te houden”

REPTIELENHUIS DE AARDE

Een onderzoek naar marktpotentie

https://www.deaardebreda.nl/nl/home

Oscar Maas, Eigenaar reptielenhuis de Aarde

Hans heeft voor ons educatieplatform onderzoek gedaan. Het werk wat hij erin heeft gestoken heeft voor ons een onmisbare kijk van ons nieuwe product neergezet. Daarna heeft hij d.m.v. een presentatie in alle rust uitleg gegeven wat hij heeft ondervonden. Met zijn bevindingen kunnen wij verder met ons project en tevens kunnen wij alles terugvinden met de gekregen presentatie. Dankjewel Hans voor je inzet

BASF Nunhems

“In the last 2 years Hans worked for the Consumer & Market Insights team in BASF Vegetable Seeds. He joined my team to temporarily provide extra support. My experience is that he is competent, well-organized and has knowledge of a broad range of topics in market research. On top of that he is pleasant to work with, a real team-player! This resulted in him working for us for almost 2 years.”   

https://www.nunhems.com/nl/nl.html

Carel Vereijken, Consumer and Market Insight Manager at BASF Vegetable Seeds

Brightlands NovaBite

Hans heeft een onmisbare bijdrage geleverd bij het opzetten van Brightlands NovaBite. Vanaf het begin was duidelijk dat hij een diepgaand begrip had van het vakgebied. Niet alleen op het gebied van sensorische onderzoek, maar ook proactief als het aankwam op het aandragen van innovatieve ideeën die NovaBite naar een hoger niveau hebben getild. 

Hans werkte gestructureerd, goed voorbereid en zorgde er altijd voor dat alle noodzakelijke hulpmiddelen en informatie tijdig beschikbaar was. Daarnaast bleef hij altijd geduldig en oplossingsgericht, zelfs wanneer we te maken kregen met onverwachte uitdagingen. 
 
Met Hans samenwerken was een groot plezier en ik zou Hans zonder twijfel aanbevelen om mee samen te werken  
 

https://www.novabite.nl

Thijs Gipmans, Teamleider Brightlands NovaBite

ZAPPIE

“We hebben het genoegen gehad om met Hans Sulkers een kwalitatief onderzoek te doen naar abonnementen op educatief technisch speelgoed voor Zappiebox. Dit onderzoek heeft ons veel inzicht gegeven in de wensen van onze doelgroep, zowel wat betreft het product als het abonnementsmodel. Hans’ professionele aanpak en waardevolle inzichten hebben ons enorm geholpen”

www.zappiebox.com

Joep Zoontjes, mede eigenaar en oprichter Zappiebox

Webinar 'het belang van marktonderzoek'

In samenwerking met Zeeland Business hebben wij een webinar georganiseerd over het belang van marktonderzoek in crisistijd. Marktonderzoek is in deze tijd écht nodig om antwoord te krijgen op vragen zoals:

  • Voldoet mijn product- en dienstenpakket nog steeds;
  • Is mijn doelgroep nog de juiste;
  • Welke nieuwe markten kan ik aanboren;
  • Wat is de roadmap naar nieuwe klanten;
  • Is mijn prijsstelling nog correct.

Overige werkervaring

Voordat wij zelfstandig ondernemer werden hebben wij bij diverse bedrijven onze ervaring in de praktijk mogen opdoen én brengen:

  • Vion Food Group
  • Silvo
  • TheGreenery
  • Wessanen
  • Beckers
  • Hero
  • GfK Nederland

Onze partners

Of je nu een groot of een klein bedrijf hebt, zonder professionele partners om mee samen te werken kom je zelf nergens. Ook wij hebben inmiddels een groep van betrouwbare partners om ons heen verzameld die ons bijstaan daar waar we ze nodig hebben. Op deze plaats stellen we ze graag voor en nodigen we je uit kennis met ze te maken, want dat zijn ze beslist waard!

  • Dimension Marketing
    De marketing guide voor merken. Waardevolle stappen voor je bedrijfsnaam en/of merken.
  • Data-Dingen
    Business Intelligence: data is het nieuwe goud!
  • Zeeland Business
    Ondersteunt Zeeuwse bedrijven in hun groei door het structureren en behalen van hun marketing-, communicatie en salesdoelstellingen.
  • Aztrada
    Business coach voor startende ondernemingen

Neem gerust contact met ons op

Voor vragen omtrent onze werkzaamheden & mogelijkheden kun je altijd contact met ons opnemen. Ook kun je altijd een gratis adviesgesprek bij TheBronkerBrothers aanvragen of het contactformulier hiernaast invullen.

Email: hans@thebronkerbrothers.nl   |   Tel: +31 6 23979933