Lees hier wat klanten van ons vinden:

Multiscope

Markt- en consumentenonderzoek naar product abonnementen

http://www.multiscope.nl/

John Kivit, Directeur Multiscope

We hebben met Hans samengewerkt voor een onderzoek naar product abonnementen in Nederland. We hebben Hans leren kennen als een betrouwbare, enthousiaste en betrokken partner die zijn zaken op orde heeft. Zijn ervaring zie je terug in zijn oog voor details en een duidelijke structuur. We zijn trots op het eindresultaat dat we samen hebben neergezet”

Koreman’s Liqueurs & Wines

Ontwikkeling van een adressenbestand waarmee bezoeken aan slijters kunnen worden gepland

https://www.cellobratelife.com

Frank Koreman, Founder en Partner Koreman’s

“Prettig is dat Hans denkt vanuit de behoefte van de klant en niet vanuit zijn eigen gewin.
We zullen bij toekomstige marktonderzoeksvraagstukken graag kijken of we opnieuw kunnen samenwerken!”

Vion Food Group

Category management project binnen de categorie vers vlees

https://www.vionfoodgroup.com/nl/

Ron Lenferink, Commercieel Directeur Vion Retail Nederland

“Goed werk geleverd Hans”

Sevvy

Een internationaal onderzoek naar de potentie van een revolutionaire nieuwe kooktechniek

https://www.sevvy.me/

Hendrik Schuszler, CEO Sevvy

Beste Hans, hartelijk dank voor je inzichten en inzet. Veel succes met je nieuwe opdrachten”

ECPA

Een Europees branche onderzoek bij verpakkingsbedrijven

https://www.ecpacopacking.com/

Marc van den Maagdenberg, General Secretary ECPA

“Ik kan Hans van harte aanbevelen. Scherp, professioneel en een gezonde dosis motivatie om je als klant “op schema” te houden”

REPTIELENHUIS DE AARDE

Een onderzoek naar marktpotentie

https://www.deaardebreda.nl/nl/home

Oscar Maas, Eigenaar reptielenhuis de Aarde

Hans heeft voor ons educatieplatform onderzoek gedaan. Het werk wat hij erin heeft gestoken heeft voor ons een onmisbare kijk van ons nieuwe product neergezet. Daarna heeft hij d.m.v. een presentatie in alle rust uitleg gegeven wat hij heeft ondervonden. Met zijn bevindingen kunnen wij verder met ons project en tevens kunnen wij alles terugvinden met de gekregen presentatie. Dankjewel Hans voor je inzet

Brightlands NovaBite

Hans heeft een onmisbare bijdrage geleverd bij het opzetten van Brightlands NovaBite. Vanaf het begin was duidelijk dat hij een diepgaand begrip had van het vakgebied. Niet alleen op het gebied van sensorische onderzoek, maar ook proactief als het aankwam op het aandragen van innovatieve ideeën die NovaBite naar een hoger niveau hebben getild. 

Hans werkte gestructureerd, goed voorbereid en zorgde er altijd voor dat alle noodzakelijke hulpmiddelen en informatie tijdig beschikbaar was. Daarnaast bleef hij altijd geduldig en oplossingsgericht, zelfs wanneer we te maken kregen met onverwachte uitdagingen. 
 
Met Hans samenwerken was een groot plezier en ik zou Hans zonder twijfel aanbevelen om mee samen te werken  
 

https://www.novabite.nl

Thijs Gipmans, Teamleider Brightlands NovaBite

BASF Nunhems

“In the last 2 years Hans worked for the Consumer & Market Insights team in BASF Vegetable Seeds. He joined my team to temporarily provide extra support. My experience is that he is competent, well-organized and has knowledge of a broad range of topics in market research. On top of that he is pleasant to work with, a real team-player! This resulted in him working for us for almost 2 years.”   

https://www.nunhems.com/nl/nl.html

Carel Vereijken, Consumer and Market Insight Manager at BASF Vegetable Seeds

ZAPPIE

“We hebben het genoegen gehad om met Hans Sulkers een kwalitatief onderzoek te doen naar abonnementen op educatief technisch speelgoed voor Zappiebox. Dit onderzoek heeft ons veel inzicht gegeven in de wensen van onze doelgroep, zowel wat betreft het product als het abonnementsmodel. Hans’ professionele aanpak en waardevolle inzichten hebben ons enorm geholpen”

www.zappiebox.com

Joep Zoontjes, mede eigenaar en oprichter Zappiebox