Lees hier wat klanten van ons vinden:
Multiscope
Markt- en consumentenonderzoek naar product abonnementen
John Kivit, Directeur Multiscope
“We hebben met Hans samengewerkt voor een onderzoek naar product abonnementen in Nederland. We hebben Hans leren kennen als een betrouwbare, enthousiaste en betrokken partner die zijn zaken op orde heeft. Zijn ervaring zie je terug in zijn oog voor details en een duidelijke structuur. We zijn trots op het eindresultaat dat we samen hebben neergezet”
Koreman’s Liqueurs & Wines
Ontwikkeling van een adressenbestand waarmee bezoeken aan slijters kunnen worden gepland
https://www.cellobratelife.com
Frank Koreman, Founder en Partner Koreman’s
“Prettig is dat Hans denkt vanuit de behoefte van de klant en niet vanuit zijn eigen gewin.
We zullen bij toekomstige marktonderzoeksvraagstukken graag kijken of we opnieuw kunnen samenwerken!”
Vion Food Group
Category management project binnen de categorie vers vlees
https://www.vionfoodgroup.com/nl/
Ron Lenferink, Commercieel Directeur Vion Retail Nederland
“Goed werk geleverd Hans”
Sevvy
Een internationaal onderzoek naar de potentie van een revolutionaire nieuwe kooktechniek
Hendrik Schuszler, CEO Sevvy
“Beste Hans, hartelijk dank voor je inzichten en inzet. Veel succes met je nieuwe opdrachten”
ECPA
Een Europees branche onderzoek bij verpakkingsbedrijven
https://www.ecpacopacking.com/
Marc van den Maagdenberg, General Secretary ECPA
“Ik kan Hans van harte aanbevelen. Scherp, professioneel en een gezonde dosis motivatie om je als klant “op schema” te houden”
REPTIELENHUIS DE AARDE
Een onderzoek naar marktpotentie
https://www.deaardebreda.nl/nl/home
Oscar Maas, Eigenaar reptielenhuis de Aarde
“Hans heeft voor ons educatieplatform onderzoek gedaan. Het werk wat hij erin heeft gestoken heeft voor ons een onmisbare kijk van ons nieuwe product neergezet. Daarna heeft hij d.m.v. een presentatie in alle rust uitleg gegeven wat hij heeft ondervonden. Met zijn bevindingen kunnen wij verder met ons project en tevens kunnen wij alles terugvinden met de gekregen presentatie. Dankjewel Hans voor je inzet“
Brightlands NovaBite
“Hans heeft een onmisbare bijdrage geleverd bij het opzetten van Brightlands NovaBite. Vanaf het begin was duidelijk dat hij een diepgaand begrip had van het vakgebied. Niet alleen op het gebied van sensorische onderzoek, maar ook proactief als het aankwam op het aandragen van innovatieve ideeën die NovaBite naar een hoger niveau hebben getild.
Thijs Gipmans, Teamleider Brightlands NovaBite
BASF Nunhems
“In the last 2 years Hans worked for the Consumer & Market Insights team in BASF Vegetable Seeds. He joined my team to temporarily provide extra support. My experience is that he is competent, well-organized and has knowledge of a broad range of topics in market research. On top of that he is pleasant to work with, a real team-player! This resulted in him working for us for almost 2 years.”
https://www.nunhems.com/nl/nl.html
Carel Vereijken, Consumer and Market Insight Manager at BASF Vegetable Seeds
ZAPPIE
“We hebben het genoegen gehad om met Hans Sulkers een kwalitatief onderzoek te doen naar abonnementen op educatief technisch speelgoed voor Zappiebox. Dit onderzoek heeft ons veel inzicht gegeven in de wensen van onze doelgroep, zowel wat betreft het product als het abonnementsmodel. Hans’ professionele aanpak en waardevolle inzichten hebben ons enorm geholpen”
Joep Zoontjes, mede eigenaar en oprichter Zappiebox